enise2017 Merhaba kızlar salı günü dünyaya gelen prensesim sütüm iyi gelmesine rağmen sürekli göğsümü emip altına dolduruyor nerdeyse 100 lü paket bezin yarısını bitirdik 3 günde 😂 bu bize özel birşey mi yoksa bebeği aynı durumda olan varmı?
Sndselc enise2017 bnmde aynı ve hiç kilo alamıyor çok tuvalettini yapıyor bnde burda beklim normalmi acaba
Busbushatun enise2017 canm bebek nekdr memede kalırsa kalsın emdıgı sure bellı fazlasını emıcek yerı yok, memeyı emzık yapma durumuna gecıcek faydalı degıl emzırdıkten sonra cekmen lazımm ten temasını surdurebılırsın ama memeyı alman gerek agzındann
gamzee06 aynısından bendede var pazartesi doğdu sürekli memede sağdım baktım süt de yeterli ama sürekli emmek istiyor akşam sabah kucakta emiyoruz 😊😊
Busbushatun Sndselc canm kılo ıle tuvaletın paralellıgı yok aslında yeterlı emdıgı surece kılo alması gerrkır ılk ay en az 700-800 gr alıyor olması gerrk
cilekreceli Dünyaya adapte olmaya çalıştığı için teniniz ve kokunuz onu sakinleştiriyor o yüzden memede kalmak istiyor 🥰
enise2017 Busbushatun emzik oldu zaten meme 3 günde 😂 Dr unu arayıp sorduk normal diyo ne zaman isterse o zaman emecek diyo
Busbushatun enise2017 ıstedıgı zaman emmesı normal tabıkıde verıceksınız ama emdıkten 10 dk snra cekmekten bahsedıyorm 1 saaat tutunca 1 saatını emmıyor bı sure sonra bu durum hem sızı yorar hemde sutunuzun kalıtesını verımını bozar
Nazlinur Benim kızımda öyleydi artık memesiz uyuyamıyordu 3saat bile kalıyordu kollarım uyusuyordu Baska küçük cocugu olmayanlar bol bol emzirsin vakit gecirmek cok güzel ama Baska cocuk varsa zor oda ilgi istiyor