Bebeğin kan dolaşımı ve annenin de tansiyonu etkileniyormuş bu yüzden 20 li haftalardan sonra öncelikli olarak sola ve sağa doğru yatmak sağlıklıymış. Gece insan ister istemez sırt üstü yatıyor maalesef yastık desteğiyle de çözemedim ben gece yastık kayıp gidiyor.
E- bebek de bir yastık buldum onunla çok rahat ettim. Fotoğrafını paylaşamadım.
Adı Çok fonksiyonlu hamile destek yastığı diye geçiyor.