deletedmom28 Canım ben de 16+3 üm. Bir haftadır falan içimde anlamsız kötü bir his var bebeğin daha hareketlerini hissedemediğim için Allahım korusun 🙏🏻 Yaşıyor mu ya kalbi durduysa falan diye endişe ediyorum. Bazen uyurken karnımın üstüne yatmış bi şekilde uyanıyorum ya zarar verdiysem diyorum. Ve kendimi şu sıralar hiç hamile gibi hissetmiyorum. Haftaya pazartesi muayenem ve günler geçmiyor umarım ben kuruntu yapıyorumdur 😥