Benim 1 haftadır 2 günde bir felaket başım ağrıyor. Daha önce bu kadar şiddetli baş ağrısı hiç çekmemiştim. Bir gün dayanamayıp parol içtim hiç bir işe yaramadı, bi kaç saat sonra bidaha parol içtim yine hiç bir işe yaramadı. en son 2 gün önce korktum artık hastaneye gittim. Tansiyonumu falan ölçtüler sıkıntı çıkmadı. Umarım bir an evvel geçer. Bugün azıcık ağrıycak gibiydi yine bir fincan kahve içtim (kahve yasak normalde ama bi umut) ve enterasan bir şekilde baş ağrım geçti.