Emrasf E-bebekte şu sıralar bir sıkıntı var. Geçen ay aldığım her şey sorunsuz geldi ama bu ay aldıklarım bir türlü kargoya verilemedi. Ablam da sipariş vermiş, yanlış ürün göndermişler değişime gitmiş, 2. değişimde tekrar yanlış göndermişler yani lanet olsun dedi o da. Ben de bugün sitesinden şikayet ettim gerekirse personel arttırın diye ama işte..