5 senedir evliyiz, gebeliğim çok yeni 27 yaşımdayım oncesinde hiç düşünmedik çok şükür planlarımızı gerçekleştirince düşündük ama benim şahsi görüşüm eğer yaş problemi yoksa ilk en az 6 ay çocuk yapmamak. Tabi benim kadar da abartmayın ben mükemmeliyetçi bir insanım her şey rayında olunca oldu şükür 😅