gamzelinaz keşke anında 10cc olsa bile geldiği yeter ama herkesin dediği de yanlş değildir artk canm. Sezeryan doğumda illa ki o gün süt gelmeyen çoğunlukta ve bebek sarılık olmasn diye mecburen mama bir kez de olsa vermek gerekiyo herşeye hazırlıklı olmalı. 11 günü
kaldı şimdiden süt olsun diye göğüs ucu kremi, at kestanesi kremi vs neler deniyorum herkes emzirmeye ister cnm