XyveAnnesi Erdem hastanesine gidiyorum,memnunum,daha önceki doğumumda orda olmuştu,aynı dr.um,17+2 deyim☺
EdaMinaKele XyveAnnesi erdem de hangisi ve doktor ismi ne acaba merak ettim acil durumda dogum esnasında aynı doktor olmuyormus öyle söylediler
Bhr34 Seda42 çakmak Erdem'e gidiyorum doktorum kadriye Şener aslında doktorumdan bi şikayetim Yok ama hastane bana bi soguk geliyo içim almıyo bitürlü nedense
1PrensAnnesi EdaMinaKele Gaziantep şubesi cnm benm oldukça memnunum doğum için toplamda 3000 gidecek sezaryen normal fark etmiyor epidural dahil
XyveAnnesi Çamlıca Erdem e gidiyorum,dr um Adalet Zati,gündüzse doğumunuz sorun yok ama gece ise özel çağırmanız gerekiyor,bunun içinde ek ücret alınıyor tabii
Mehmetinannesi XyveAnnesi bende adalet hanıma gidiyorum çok memnunum umarım doğumdada onun olduğu zamana denk gelir