Tugba_0 Kızlar ben 36. Haftamdayım karnımın altında hafiften çatlamaya başladı acaba çoğalır mı diye korkuyorum sizde durumlar nasıl sizin ne kadar yayıldı çatlağınız
Oyacool Tugba_0 Benim 34. Haftamda karın altınta çıktı günde iki defa biooil yada nemlendirici yağlar kullanıyorum artmasın diye şükür oluştuğu durumda duruyor ilerleme olmadı ama nemlendirmek ve bol su içmek önemliymiş . Geçmiş olsun 🙏
Ncmtntuuba Tugba_0 benm de yoktu hiç 32 de kenarlardan başladı. Snra göbek deliğinin alt kısmı komple nerdeyse çatladı. 😔😔
Tugba_0 Böyle bazılarının burda söylüyorlar ya göğüslerimden aşşası hep çatladı diye korkuyorum valla