Arkadaşlar 7 haftalık hamileyim ama iştahsızlık var pek bir şey yiyesin gelmiyor bazı zaman yemek için yiyorum 🙄 Mutfakta yemek hazırlamak bile zor geliyor içimden gelmiyor eskisi gibi 😔 bebek beslenemezse diye korkuyorum. Elimden geldiğince dikkat etmeye çalışıyorum ama çok yiyen biri değilim. Benim gibi olanlar var mı acaba ne önerirsiniz 🌸