Ben chicho goody benek arabası düşünüyorum ebebekde 24ünde indirime girecek neredeyse 600 tl 😊 Çalışan biriyim ve arabamda küçük travel alamazdım bagaja sığdıramazdım , birde çalıştığım için sürekli bebeğimi mecbur bir yerden bir yere taşıyacaz bu yüzden pratik olması gerek diye düşündüm yani sizde çalışıyorsanız travel almayın derim