Prenses21 ben 48 kg biriydim 52 oldum hafif catlaklarım olmustu o kilodan o kiloya gebelikte kesin catlarım dedim aile de var, lierac ve akzer catlak yağı aldm aktar tavsiye etti, catlarsan paranı iade ederim diyerek ikisini beraber kullandım hiç çatlagm yok sükür ins bundan sonra da olmaz 34. Haftadaym ve 68 kg oldum :)