[silindi] Benim de sağlık ocağında beta değerime baktırmaya gittiğimde ebe almıştı kanımı aniden parmak ucuma kadar vurdu acısı elektrik çarpması gibi hayatımda da ilk kez oldu. Bir-kac gün ağrıdı en sonunda gidecektim kolumun acısı geçmiyor diye,internette de kalıcı hasar falan yazmışlar korkmustum😄 ama geçti 1 hafta falan sürdü…