058elf Melisaa55 bende 29 haftalığım bazen kızım hareket edince acıyo hareketleri acıtır mı diyolar ama acıtıyo🙄 bazen de durup duruken acıyo anlamadm bende 🤷🏻♀️
cryingbaby Melisaa55 27 haftaligim 1,5 haftadir kizim haraket ettikce karnim aciyor, derisi aciyor, elini kolunu bacagini itiyo içerden. Ondandir belki sizinkide
mervedaldaban Melisaa55 ya benimle aynı sıkıntıları çeken var mı ben bundan önceki gebelikte kürtaj olduğum içindir diye düşünüyordum ama normalmiş demek bende 29 haftalık oldum Allah’ın izniyle sağlıklı sıhhatli alalım evlatlarımızı kucağımıza
Duygu3437 Melisaa55 bendede aynısı valla hele bide göbek deliğine denk getiriyor elini kolunu bacağını işte ozaman canım çok yanıyor 😂
H-M 058elf 33 haftalık oldumn benimde bazen hareket edince canım çok acıyo karnıma sığmıyormu acaba diye düşünüyom 😏 ama normal herhalde
058elf H-M ama acılar böyle nereye kadar devam edecek 🤷🏻♀️ Gerçi annem alanı daralırsa o kadar çok acıtmaz diyo ama ondan da emin değilim😏
Kbrayt İyi geceler hiç başına gelen varmı bilmiyorum ama size sormak istedim 17 haftalık hamileyim bugün yüz üstü düşücekken kendimi korumak amaçlı dizimi karnıma çektim kasık ağrım var sizce bişey olur mu her hangi bi kanama yok ama ?
YNB Ayni ageilar bendede mevcut. Hareket ettiginde karnim geriliyor agriyor bu agrilar icin doktora gittigimse idrar testi yapti enfeksiyon varsa diye ama cok sukur birsy cikmadi. Doktor buyudukce olur bu agrilar korkma demisti