CerenGunden Cinsiyetleri öğrendiniz Mi? ??? Bu Sene kızSenesi diyorlar Ama Benim Oğlum olucakmış Çoook Heycanlıydım bütün çevrem senin bulantın oluyo kesin bu kız derken Bi Anda ters köşe oldum kendimi de kıza alıştırmıştım iyice :)))
Polikistikanne CerenGunden 16+2 🤗 Pazartesi cinsiyet öğreneceğiz inşallah. Hiç mide bulantım olmadı ama yanma yaşıyorum özellikle her sabah 🤷🏻♀️
Minnosuveannisi Benim de çok bulantım oldu en son gittiğimde erkek gibi demişti ama benim zaten içime hep erkek doğuyordu işte pazartesi tekrar gidicez bakalım çok heyecanlıyım 🙈
CerenGunden Hayırlısı olur inşallah öğrenirsiniz bizimki yaramazlık yaptı zor gösterdi kendini :) mide yanması bende de oluyo doktora dedim bana şurup yazdı sende söyle doktoruna yazsın mide yanman olunca içiceksn bana çok iyi geliyo şimdi rahatlatıyo