angels_-mom bugün değil haftaya yapacaktı nst sancım çıkınca bı daha girdim nst ye akşam oldu ebeye muayene etmesini söylemiş doktorum açıklığa bakması için … İnanın bende çok rahatsız oluyorum ama.normal.dogumun kuralı bu.
Ama.kesinlikle acılı binislem değil.
Benim ilk dogumumda çatı muayenesi den sonra kan gelmişti bu 2.ci bunda ağrı oldu kanama.yok.
Çatı muayenesi açıklığa bakmak çatı uygunluğuna bakmak için fikir veriyor .zaten doğumda tekrar ediliyor birkaç kez normal düşünüyorsanız bunlara kendinizi hazırlayın.emin olun ki kucağıniza alınca herşey unutuluyor herşey 🤰❤️