Fatmazaltn Kızlar merhaba. Geçen hafta ayrıntılı ultrasona girdim özel bir hastanede. Fakat burda okuduğum gibi geçmedi hiç. Adam resmen suratsız suratsız oturdu ekranın karşısına baktı baktı elime bir kağıt ve cd sıkıştırdı yarım saat sürmeden bitirdi olayı. Ben sormasam bişey diyeceği yok . En son kalkarken var mı bi sıkıntı diye sordum gördüğüm bişey yok dedi. Acayip sinir oldum içimde kaldı ne bir fotoğraf çıktısı verdi nede Bilgi. Cd nin içine bakayım dedim hiç bişey anlamadım. Sizinde başınıza geldi mi yani hiç bişey göstermemesi anlatmaması normal mi?
ArzuztrkSavran Fatmazaltn alla alla bide özel olucak senin yerinde olsam kesinlikle şikayet ederim onuda iyi araştırmak gerek demekki her özel de aynı olmuyo canım
Kizimveoglumm Bence normal değil gösterip söylemesi gerekiyor ben bebeğimi kucagıma aldım Allah'a şükür bende girdim herşeyi gösterdi ve söyledi siz doktorun azızlıgıne ugramışsınız keşke orda biraz sesinizi çıkarsaydınız 😏😏😏
Fatmazaltn O an ki şokla sesimi çıkaramadım açıkçası. Sonradan içim içimi yedi tabi. Ama bişey yok dediğine göre yoktur değil mi ya. Bi daha mı girsem acayip kafama taktım şuan. Hiç demedi kolu bacağı şurası diye tek kelime etmedi