Bebegimibeklerken123 7+1 haftalık hamileyim öyle bir bel ağrım var ki dayanılacak gibi değil geçen hafta gittiğimde doktoruma söyledim önemsemedi bile 2 tane oğlum var ikiside küçük kayınvalidemlerde bende oturup yatamıyorum iki büklüm geziyorum napıcam ben böyle
Fatma7666 Bebegimibeklerken123 erkek bebek bele vuruyor derler genelde benim de öyle taş taşımış gibiyim yatamıyorum eğilemiyorum 🤦♀️
Hsbsk Bebegimibeklerken123 yatıp dinlenmem lazım bi sekilde yolunu bul. Benimde var bel agrım ama bu kadar şiddetli degil
Eeliff_ Bebegimibeklerken123 benim de çok oluyor doktorum parol içebilirsin demişti bi de sıcak su torbası koy ovalat masaj yaptır demişti canım aklonda bulunsun rabbim şifanı versin
Bebegimibeklerken123 Fatma7666 3.demi erkek diyorsun 😂😂😂😂diğer oğlanlarda yaşamadım böyle ağrı ya bu beni öldürdü
Fatma7666 Bebegimibeklerken123 Vallahi bizim azerilerde öyle derler belki de kızdır 🥰Hayırlı,sağlıklı evlat olsun gerisi önemli değil 🥰🧿Yaramaz olacaktır belki de annesi 🥰Bence kızı bulana kadar devam 🥰🤣
Fatma7666 Uza Belli olmuyor işte Rabbim hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin hepimize önemli olan bu 🥰🤲