Bugün kayinvalidemin doğum günüydü bizde toplandık sabahtan beri fazla dinlenmedim işte börek çörek falan derken şimdi ise mutfağı toparlayayim dedim karnımda bı sancı girdi aglicak dereceye geldim oturdum hafif hafif yine var kasıkta değil ama karnımın sağ tarafı çoğunluk sanki bebek kendini kasıyor ayakta olduğum için anlayamadım şimdide biraz belime vurdu acaba anormal birşey varmıdır dinlenince gecermi bebeğin haraketlerini hissediyorum azdan