Merhaba hanımlar 15aylik kızım var
Ocak 20son adet tarihim 18subatta 2 test yaptım ikiside pozitif çıktı emin olmak için kan testi yaptırdım değerim 68.8 çıktı yani pozitif akşamına kahvarengi lekelenme gördüm bugünde yine aynı şekilde olduu tekrar kan testi yaptırdım değerim 86.8 e çıktı kendi doktorum hastanede olmadığı için başka bir doktorla görüştüm kimyasal gebelik olabilir değerin düşük dedi adetimden önce öğrendim halbuki degerimin düşük olması normal değil mi kafam karıştı sonra kendi doktoruma yazdım oda değerin gayet normal bence 2gun sonra yinede tekrar kan testi yap bakalım dedi . Başına böyle bir şey gelen varsa benimle paylaşabilir misiniz . Allah nasip ederse 2.hamileliğim olucak insallah