Selma_brn Cigdem70 Ne demek canım bu hareketin faydası olduğunu düşünüyorum benimkide kafasını kanala yerleştirmişti ilerleme yoktu ama şükür perşembe gittiğimde kendini yerleştirmiş dedi kaç haftalıksınız elinizde ayağınızda şişme oldu mu
papatyagil likapaa53 yok kesin artık gününü doldurup sanırım suni sanci alıp doğuracağım inancimi yitirdim🤣 belki beklemezsem umut olmazsa bi anda gelir
likapaa53 papatyagil Hep aynı düşüncelerdeyiz benimde kendinden umudum kalmadı pazartesi al doktor hanım ikide ben vurcam poposuna dicem😅
Ozlemtuncay likapaa53 aynen bende öyle düşünüyorum sancım varken yatmayıp kalkıp egzersiz yapayım uyuyunca geçiyor uyumamam lazım diye düşünüyorum 😂 umut fakirin ekmeği işte