Aprilsssmom Kızlar selam 31 haftamdayım, 2 gündür adet sancısı gibi karnım ağrıyor hafif hafif bide karnım sert ama uzanınca falan geçiyor size de oluyor mu bu haftalar da???
Yasemin0058 Aprilsssmom bende oldu canım şuan 32.haftaya girdik bir sıkıntı çıkmadı dr gittim bebek doğum kanalına yaklaştığı için oluyor dedi
Mervee26 Aprilsssmom bugün ben de doktora sordum normal dedi 😊 ah canımı nasıl acıtıyor toplandığı zaman ama normalmiş 🤷🏻♀️
Mahirissmoms Aprilsssmom benimde 34 de olmustu hatta nstyeee girdim gaz sancısı dediler bu haftalar da gaz sancısı çok oluyor doktorunuz dan magnezyum isteyebilirsiniz
Aprilsssmom Mervee26 normal olmasına sevindim sıkıntı olmasında sağlıkla gelsinler idare edeceğiz ağrıları🙏🏼💛
Aprilsssmom Mahirissmoms kullanıyorum aslında, ama başından beri gaz problemim var ondan kaynaklı olabilir doğru sağlıkla vaktinde gelsinler insallah bebisler🙏🏼
Aprilsssmom Bosluk b Bosluk ya öyle mi ben de acaba bana mı oluyor diye endişe ettim ağrısız sorunsuz geçer insallah son haftalarımız 🙏🏼
Bosluk Aprilsssmom Temennim o yönde ama maalesef, normal doğuma vücut kendini hazırladığı için ben kendi adıma konuşayım gün geçtikçe zorlanıyorum. Naçizane tavsiyem bol bol dinlenin. Ben fazla ayakta kaldığım için bel ağrılarım aşırı oluyor