Kizlar merhaba bugün doktora gittim 32 haftalik olduk kontrole 28 haftada da ayni şey olmuştu plasenta bebeğin yüzüne cok yakin olduğu için yüzü net görünmüyor bunu yaşayan var mı yani doktor bir sıkıntı olmadığını söyledi başka doktora da gitmeyi düşünüyorum sizce plasenta başına bu kadar yakınsa doğum icin sıkıntı olmaz mi bebek baş geliş görünüyor plasenta başına yakınsa rahim ağzını kapatmıyor mudur kafam çok karıştı aklımda deli sorular yaşayan varsa cevaplayabilir mi lütfen 🙏