Yagmurr34 ilk oglum mayısda dogmusdu izmirde yasıyoruz ilk 1-1.5 ay uzun kollu giydirmiştim hep ikincide nisan sonu mayıs bası gibi dogacak ☺️ Yine aynı sekilde uzun kollu yenidogan,0-3 aylık giydiricem kucuk oldukları için sıcakta olsa hemen kısa ince seyler giydirilmiyor usuyebilirler 🥰 bu sene hemen yaz gelirmi ısınıırmı havalar oda şupheli izmir bile buz gibi hiç boyle kış olmamıştı🙈