Canan_suatefe08 ben de başından beri atlatamadım şuan 35. Haftadayım hastanede de yattım kaç kez ama hiç bir ilaç fayda etmedi. Sonra sıcak su ile taharetlendim ve içerisine sirke koydum bu rahatlattı beni bir de çamaşır giymiyorum evde. Boşuna hastanelerde yatmışım o kadar ilaç serum dahi bu kadar rahatlatamadı beni. O yüzden nerede baştan sona bu rahatsızlığı çekeni görsem o kadar iyi anlıyorum ki onu. istiyorum herkes şifa bulsun yine tabi doktorunuza sorun ama sirkeli sıcak su ile taharetlenmenizi tavsiye ederim. Benim özellikle idrar yaptıktan sonra yanma şikayetim vardı. Ve ben su içmediğim an yanmalar beni mahvediyordu.