Goknur1410 Kuzucumm son 95 mide yanığı öldürüyor beni deseler ki doguma alacaz hiç hayor demem ikiz olunca daha kötü oluyormus mide yanığı
Kuzucumm Goknur1410 Allah kolaylik versin doktordan gaviscon yada rennie yazmasını rica edin iyi geliyor
Goknur1410 Kuzucumm rennie yazdı hiç faydasını göremedim:( mart 1 de randovum var diyecem başka biseyler yazsın die
Tatlianne_ Kuzucumm amin insAllah ama gelen giden yok gibi hiçbir belirtim yok bakalım kaç güne doğar nasip 🤲🏻
Kuzucumm Goknur1410 tablet mi şurup mu yazdi canim yediklerine de dikkat etmelisin o zaman baharatli seyler yememeye çalış bende turşu falan yedigimde oluyordu