Merhaba arkadaşlar sizlere birşey sormak istiyorum bilginiz varsa yada başınıza geldiyse yardımcı olurmusunuz.Dün regl günümdü akşam çok açık renk pembe bir akıntım başladı ve bugünde devam ediyor ama adet kanamam gelmedi gelicek gibide durmuyor ve adet ağrısı gibi şeylerde yaşamıyorum. daha önce hiç böyle bişey yaşamadım 10 aydır çocuk istiyoruz olmadı biraz araştırdım yerleşme kanaması diye birşeye denk geldim acaba mümkünmüdür