Buenno 2.bebeğinizi ne zaman kucağınıza aldınız?Zorlukları ve güzel tarafları neler? Sevgisi nasıl oluyor ? İkinci bebeğini bekleyen bir anne olarak hem kaygılıyım hemde meraklı.. 😂
deletedmom23 Buenno aynısını düşünüyorum canım 35 haftalık hamişeyim ve 2 yaşında kızım var senin ki kaç yaşında ilki
Ikinciyibekliyorum Buenno benimde 4 yasinda bir kizim var. Simdi ikinci kizimi bekliyorum 25+4 gunluguz eylül gibi dogumum kismetse 🤗 ilk hamimilelifime gore daha cabuk geciyor sanki , kizimla oyalanmak , tekmelerini beraber hissetmek daha güzel geliyor bana 🤗
Nuranaliayaz1 Buenno benimde oğlum 3 buçuk yaşında şimdi 25 haftalık hamileyim kızım olacak Eylülde,oğlum tuvaletini falan 1 yıldır soyluyor konuşması her şeyi çok güzel tam zamani yani😊 kardeşi olacağını da biliyor hatta herkese kardeşim olacak adıda Lina olacak diyor şimdilik abi olacak diye çok mutlu bakalım bebiş gelince sorun cikarmaz inşallah
Buenno deletedmom23 benim ki 2,5 yaşında daha tuvalet eğitimi bile yok yani hazır değil çocugum onu düşünmekten herşeyini ikinci bebekle bağ kuramadım henüz 20 haftada olmama rağmen çok tuhaf duygular yaşıyorum anlıcagınız
Tura16 Ben yeni hamileyim 1 yaşında oğlum var nasıl olacak bilmiyorum daha oğlumu memeden kesmeye çalışıyorum rabbim hepimize yardım etsin
deletedmom16 Tura16 valla cnm benimde 10 aylik kızım var ve 22 haftalik hamileyim oglusumaa ve doğduğunda kızım 1 yaşına girmiş olcak zor olcak ama olcak yani 😂😂😂 çalışma niyetim vardı benimde ama kazaya kurban gittim
uleErenTozkoparan 3.5yaşında oğlum 34 haftalıkta hamileyim oğlumun tepkisini çok merak ediyorım inşaAllah herşey istediğimiz gibi olur nasıl bir süreç bekliyor bilmiyorum zorlanacağımız kesinde geçer hepsi ya
Buenno uleErenTozkoparan bence hazırlayın onu kardeş fikrine kardeşlik bağını anlatan kısa çizgi filmler ve kitaplar alın...bizim ki günde 5 kere karnımı öpüyor ama ben bağ kuramıyorum bebekle...kaygılarım çok korkularım çok heralde bu sebepten....😔
Efegultek 5 yaşında bir oğlum var.38+4 de 2. Oğluma hamileyim. Vakit azaldı herşey güzel olacak diye ümit ediyorum 🙏🙏
burcutet 3 yaşında bir kızım var 12 haftalık hamileyim biz de merakla bekliyoruz ne tepki vereceğini. Ara ara konuşuyoruz kardeş düşüncesine alıştı gibi ama ne demek olduğunu tam olarak bildiğinden emin değilim 😊
deletedmom23 Buenno hemen başla canım tuvalet eğitimine çabuk öğrenir yoksa çok zor olur benim ki 1 haftadan beri söylüyor
Seher7213 Buenno benim kide 2.5 yasinda sana tavsiyem cocugum.komusuyirsa hemen basla cunku bi arkadasim var ayni dhrumda suan basladi hem.bebek hem.tuvalaet egitimi cok.zor psikolojisi bozulmus durumda
YasinMerveYaln Buenno benim oğlumda şuan iki yaş iki aylık tuvalet ve yemek işlerini bitirdim çok şükür kendi yiyor ve sadece gece bezliyırum ama çok hareketli beni çok yoruyor 29 haftalıkta hamileyim nasıl yapacağız bilmiyorum 🤷♀️
Nihlem Buenno aynı durumdayız şuan tuvalet eğitimi vermeye kalktım daha hazır değil kabul etmedi benim kızımda 2.buçuk yaşında kardeşi olunca hepten ters teper bezi bırakmamız diye korkuyorum
Buenno deletedmom23 başlıyoruz söylüyor ilk başta sonra gözümün içine baka baka yere yapıyor...oyuna çeviriyor...bilerek yapıyor...yoksa wc ye oturuyor anne koş tuvaletim geldi diyor... 😔
Bademgzlm Buenno benim 4 buçuk yaşında bi kızım var şimdi ikinci hamileliğim 36. Haftalık oğluma hamileyim az kaldı inş bizde çok heyecanlıyız nasıl bi duygu diye🤩iki çocuk tabiki zorlukları vardı ama Allahtan kızım çok kıskanç bi yapıya sahip değil çok seviniyo kardeşi olacağı için karnımı seviyo ben ona süt içircem altına bakcam parka götürcem falan diyo ama olduktan sonra nasıl olcak bakalım çok merak ediyorum☺️😬😍
Buenno Bademgzlm benimkide diyor hepsini günde 5 kere karnımı öpüyor bende inşallah doğuncada böle olur diyorum ama sıkıntı benle yeni bebek arasında galiba ben hala bağ kuramadım hani babalar nasıl doğduktan sonra bağ kuruyor çoğunluk bende öyle olcam sanırım çok kaygılıyım...
Buenno deletedmom16 benim eşim çok istedi mantıklı gelmişti ikisi beraber büyür çıkar kardeşi olsundu fikri ama şimdi kafamda deli sorular yani 😔😔