milena11 bazılarımızın gönlünden geçen bir cinsiyet oluyor bu da çok normal takılmayın. Ben de kızım olsun çok istiyorum ama tabi ki herşeyden önce sağlıklı olmasını isterim. Sadece içimizden geçen bir şey var hepsi bu. Diğer arkadaşımı da anlıyorum bazısı hassas olabiliyo bu konularda, hele de kayıp varsa. Kimsenin başına gelmesin inşallah. Saygı duymak lazım birbirimize. Ben de sen gibiyim 🌸