Bernay Bebeğim iki buçuk aylık günde 10ml su veriyorum , bir de yaptığım çorbalardan vs kaşığın ucuyla bi kaç damla veriyorum ağzına bence bi zararı olmaz aç çocuğum doymuyor gibi hissediyorum napimm böyle olan var mı 😢
Minnak_annesi34 Bernay canim iyimisin sen 2 bucuk aylik bebege corba verilmez doymuyorsa mama verilir midesi ne ki çorba içecek cok cok zararli birsey olur sindiremez bebegin ek gida 6 aydir sakin verme
Minnak_annesi34 Bernay 1 yas oncesi bizim yediğimiz yiyecekleri bile yiyemez ki corba yesin yapmayın Allah askina sencesi bencesi yok bu işin bagirsaklarini midesini zedelersin
Minnak_annesi34 Bernay doyup doymadigini bez sayısından anlarsın kilo alimi iyiyse mamaya bile gerek yoktur
1pearl Şu an kıştayız su da verme ne suyu 6 aya kdr su yok sadece süt ya da sütün yoksa mama çorba morba napıyosun sen allah korusun
Esra-33 Bernay veresim geliyor nedir ya midesini bağırsağını mı deleceksin çocuğun ne kadar zorlanıyordur hazmederken yazık biraz okuyun ya çocuk yapmadan önce ilk 6 ay hiçbir şey verilmez çocuğa daha sonra yine yediğin değil hazmı kolay şeyler verilir😡
nev_hena Bebeğin barsak ve karaciğer fonksiyonları daha oturmadan anne sütü dışında bir şey verilmesi ona fayda değil zarar verir. Anne sütünün daha az alınmasına sebep olması da cabası. Ayrıca su da midede yer kapladığı için daha az anne sütü alımına sebep olduğu için önerilmiyor. Yapmayın Allah aşkına. Doktora danışmadan kendi kendinize böyle kararlar vermeyin bence.
sumeyye60 Bernay “Bence bir zararı olmaz.” ne kadar yanlış bir cümle. Çocuk doktoru musunuz? Bu işin eğitimini mi aldınız? Ya alerjik reaksiyon gösterirse? Onun sindirim sistemi daha ne ki 🤷🏻♀️🙄
Aslgnzr Bernay bence siz bi psikiyatriye görünün zararlı olduğunu bile bile buna engel olamamak hiç normal değil bebeğin midesindeki sindirme enzimleri sadece sütü sindirebilir aklım almıyor sizin canınız o bebeğide kısa zamanda bi dr’a gösterin ve yaptığınızı anlatın olabilecekleri biliyorsunuz dimi buraya yazana kadar Googledada bakmışsınızdır gece gece kan beynime sıçradı kendinizde destek almalısınız bilinç altınızda yatan fark etmediğiniz bi travma olabilir yoksa bu kadar cahil olamazsınız bence
Esosun Bernay yapma öyle şeyler bebeğin sindiremez karaciğer enzimleri tavan yapar bağırsağı boşaltım yapamaz ıkın ıkın çocuk bi hal olur şimdiden kabızlık çeker yazık hastalıklara davetiye çıkarıyosun sütün varsa sütün yeter mamaya bile gerek yok sütünün içinde su da var su dahil hiçbişey verilmez. Yapma öyle şeyler annesi o doyar saat başı 15-20 dk emzir yeter midesi ne ki doymasın🙏🏼
Dila21 Bernay ilk 6 ay anne sütü yokluğunda ise mama takviyesi tavsiye ediyor drlar erken ek gıdaya başlayarak bebeğine iyilik yapmıyorsun bence
uykusuzbirben Bernay çorbayla doymaz tabi şöyle güzel Bi sarma dolma kebap filan anca karın doyurur 😂😂
Esra-33 uykusuzbirben kız deme öyle şeyler valla gider verir bu🙄zihniyete bak 21. Yüzyılda pes veresi geliyormuş 🙄
uykusuzbirben Esra-33 😀😀 aklıma kuzenim geldi 10 aylık bebeğine dışarı çıktığı zmn iskender alalım karnı acıktı bebeğin demiş. Allahtan yakınımzda değil kendisi. gerçekten aldı mı etti mi bilmiyorum ama yıllardır espri konusu oldu bizde. Yani böyle Bi durumda sözün bittiği yerdeyiz sanrm şaka gbi cidden 🤷♀️😏
Babybump Bernay pirinç unu veriyorlardı hayatım yine kendi yedikleri çorbadan vermiyorlardı !!! Hayatımda daha cahilce cok az laf duydum ki bu cümleyi kolay kolay kurmam !!! Resmen çocuğunuzun canına sağlığına kastınız olmalı bunu sakın bir daha yapmayın gerçekten çocuğunuzu düşünüyorsanız ona mama ve anne sütü haricinde 6 ay olana kadar hiçbir şey asla asla asla asla vermeyin bu konu tartışmaya bile açık değil mama yokken eskiler napıyormus sen eskide mi yaşıyorsun yıl 2021 o zaman eskiden kıyafet de yokmuş yaprakları sarıp geziyorlarmış öyle gez. daha saçma laf duymadım ya 2 aylık çocuğa cocuk bile değil yeni doğmuş bebek su diyor çorba diyor doktoruna söyle de kovsun seni odadan ışık hızıyla. Ananen bahanen varsa sor bakalım 2 aylık çocuğa çorba verdim diyen çıkar mı büyükler senin kadar cahil değildir buna eminim aşırı sinirlendim elinde telefon olan internet olan insansın şu yazdığın şey kabul edilir değil
-Kbra8- Bernay ya sen ciddi misin. Bi hata etmişsin buradaki insanlar sana açıklama yapıyor güzelce. Hala eskiden mama olmayan ne yapıyordu diyorsun. Geçmişte mi yaşıyorsun bide inat ediyorsun buradaki arkadaşları dinlemeyerek. Lütfen bebeğini bi hastaneye götür kontrollerini yaptır. Bi hasar var mı diye. Yazık günah o bebeğe bak vebaline girme. Lütfen süt ve mama harici bişey verme.
paradise1509 Bernay süt anneleri oluyormuş eskiden, 2 YAŞİNA KADAR SÜT ANNENİN YANİNDA KALİYORMUŞ BEBEK, yani çorba su yemek mama değil Anne sütü!!
Esra-33 Bernay gerçekten ciddi ciddi bunu sormuyorsun değilmi bana lütfen bu zihniyette olmadığını söyle🙄