Esincil geçer inşallah canim ya neyden kaynaklanıyor acaba normalde referans da 5 olması gerekirken benimki 43 cıkmış ama doktor korkma bu ilaç bir hafta etkisini sürdürüyor geçirir dedi. Ben yine kullanma taraftariyim da evdekiler yok gebe ilaç içmez birşey olur diyerek korkuttular ama neyse kızlar çok yardımcı oldu için ferahladı içtim sonunda 🙏🙏🌸 çok teşekkür ederim