Asenaa34 ben 22 +5 haftalık hamileyim gecen hafta indirimde yakaladık beşiğiyle bebek arabasını aldım çokta içime sindi açıkcası.. ben park yatak aldım daha kullanışlı geldi bana.. oda yapmayu düşünmedim ben zaten şimdi odada yatmayacak ilerde kızımla birlikte onunda zevkine uygun yaparız diye düşündüm😊 bence kesinlikle park yatak alın.. katlanıp taşınabilmesi yer bile değiştirirken kolayca tek kolla istediğniz yere çekebilirsiniz.. işibiz bitince toplayıp kaldırın.. kalmaya bi yere gideceğiniz zaman alın götürün.. hem yanları yumusak oldugundan çocugun başı çarptı vs olmuyor çevremde gördüm çom kişiden.. tabi kullanmadım ama ben prego maxima modelini aldım uyguna geldi indirimden almıstım 700tl ye çok kaliteli duruyor dediğim gibi kullanmadım ama yorumları şekli gayet iyi geldi bana😊