Eslemannesi Hanımlar 39 haftalık oldum ama hala tık yok ya gelsin istiyorum benim gibi olanlar var mı 😂?
Beyzan Eslemannesi benim oğlum 39+5 de geldi 😀 beklemek çok zor ama bu bebeler cok seviyor anne karnını gelmek bilmiyor 🤦🏻♀️ Sağlıkla kucağıniza almak nasip etsin inşallah Allah