Ozkan123 canm ben doktorum gerekli gordugu icin yaptirmistim helsini sonrasinda bi komsumun kizi rahatsizlandi hastanelik oldu olumden dondu resmen ameliyat filann gecirdi snra ogrendikki asi yaptirmamis oyuzden cok agir gecirdi hatta baska bi komsumuz bunu duyunca oda yasadigi ayni sorunsan bahsetmisti yapilmasi taraftariyim ben