İlk haftalar yememeliyim yememeliyim yememeliyim modundaydım. İnternete soru sorma gafletine düşmüştüm çünkü, her yerde eşek kadar tüm abur cubur kategorisine giren ne varsa ASLAA yenmemeli yazıyordu. Her yediğimin içindekiler kısmını okuyordum deli gibi. En sonunda buna bir son vermeliyim iyice saçmaladım deyip kendime geldim ve olanlar oldu 😂 tabiki cips yiyorum. Tabiki sürekli değil ama film keyfi yanına cips, çikolata kısacası abur cubur yeniyor, kararıncaa. İnsan hamile değil ruh hastası oluyor. Olay şu ki normalde zararlı olan her şey hamilelikte bir tık daha dikkat edilmeli, yani tıka basa yenmemeli, abartmamalı. Her şey tadında güzel. Her cips yediğimde bebem mutlu olup oynuyor içerde mesela 🤪