Benimki 7+5 haftalıkken görüldü sıkıntı etme hiç benimde ilk başta görülmedi sonra detaylı ultrasona girdim büzüşük bir şey var dedi ölmüş olabilir falan dediler ama asla umudumu kaybetmedim şuan 12+2 olduk çok şükür herşey yolunda sağ salim kucağımıza almayı bekliyoruz