Ben son adetimi 12 Ocak’ta oldum adetim zaten düzensiz değişiklik gösterebiliyor niyetlendik yine ama iki gün önce doktora gittiğimde gebelik gözükmedi ve üstüne idrarda enfeksiyon gözüktü ve idrarı kanlı gördü adetmisin dedi hayır dedim ki gerçekten de olmadım adet verdiği ilaçları bugün kullandım iki gün bekledim ne olur ben olmaz diye ama yine tedirgin oldum hamile olsaydım illa bi belirti olurdu değilmi 😖