Sevdae MedRec28 ben 22 haftalık oldum daha hissetmiyorum bugün gittim gördüm senin haftan çok küçük 24 e kadar yolu var sıkma canını herşey yolundadır karnın biraz geniş dedi ondan da olabilir dedi ultrasyonda da HAREKETİ çok yok uysal sakin olacak galiba
Mervuras26 MedRec28 hiç düşünmeyin bunları benim de ilk gebeliğim çevremdeki herkes hissetmelisin diyordu zamanı gelince o kendini zaten hissettiyır rahat ol😂 sadece karnında gaz hareketleri gibi pıt pıt lar oluyorsa bil ki ufaklık yapıyor ☺️
Rabia112 Ben 21. Haftamdayım hala hissedemiyorum gayet normal . Daha net şekilde 26 da hissersiniz diyor doktorlar
Bireylulmasali İlk hareketini 19+5 de hissettim şimdi 28+5 olduk çok şükür ama hala düzene girmiş değil acele etme annesi :)
MedRec28 Ultrasonda o kadar çok hareketliki bebeğim şüpheye düşürdü o yüzden beni bu durum arkadaşlar inşallah en yakın zamanda hissederim