merii10 Dnmzsltn kanama derken leke gibi mi bende son aşılamamda eve geldktn snra hafif peceteye leke gbi kahverengi bisey gelmsti aşılama esnasında rahme spekulum taktıkları için belki bi aşınma olmustr
Dnmzsltn merii10 leke değil böyle açık pembe âdet kanaması gıbı hastaneden gelince oldu biraz fazla şuan çok az
merii10 Dnmzsltn bazılarında yumurtlama zamanında da leke gbi kanama olabliyormıs bi iki güne kesilir büyük ihtmal endiselenmeyn
morbahce Dnmzsltn anlattıgın gıbı mınık kanamalarsa hem aletten hem de ıgneden kaynaklı oluyor canım, bende de olmustu doktorunun söylemesi lazım ama söylemedi mi?
Dnmzsltn merii10 Allah razı olsun ya Internet de okudum hep şey yazmışlar kanama gelirse tutmaz filan çok korktum
Ozlemiko Bizim Aşılama ile gebelik oldu kuzum korkma normal olabilir. Ve sakın stres yapma ki bebek tutunsun Allah’ın izniyle ❤️🙏🏻 🧿 bunlar ufak tefek detaylara takılma
Dnmzsltn Ozlemiko ayy darısı bize ya bizimde ilk aşılamamiz Internet de gördüm kanama olursa tutmaz filan yazınca korktum içimi rahatlattıniz
nisan-23 Dnmzsltn Kanamayla tutup tutmayacagi belli olmaz diye dusunuyorum Bende aşılama yaptırdım kanama olmadı ama tutmadı malesef stres yapmayın.
Ozlemiko Dnmzsltn ya kuzum herkesin bünyesi farklı tepki verir. Kimsenin söylediğine aldırma ama normal hayatına devam et. Akışına bırak herşey allahtan 🌸
Zeynep5353 Dnmzsltn yemene dikkat et agir kaldirma kendini yorma dinlen uzan agir iş yapma yani aşilamadan snra bi kaç gün dinlen zaten 4.5.6 günleri tutunma aşamasindaymiş canm
Dnmzsltn Zeynep5353 teşekkür insllh iş yapmıyorum ama evin içinde dolaşıyorum öyle ara ara doktor sürekli yatma ddi