O kadar duygusalım kii.. Bugün bebişimizi 4d gördük ya o kadar güzeldiki elini alnına koydu uyudu gözlerini açtı gülümsedii🥰🥰 Çok güzel ya Rabbime şükürler olsun herşeyi de normal çıktı.. Kızlar ben daha bugün anladım nasıl bi güzellik olduğunu yaaa. Hiç bu kadar heyecanlanmıyordum ya şimdi sırf çektiğimiz fotoğraflarına bakıyorum süreklii 21+5 bu arada ❤️😍🥰🥰🥰m