Bendr 14.haftadayım. Çok şiddetli baş ağrıları çekiyorum. İlk başlarda ilaç kullanmıyordum artık dayanamadığım için dr onaylı parol kullanıyorum. Parol da bana mısın demedi😔geçen hafta 3 gün üst üste ağrıdı, hiç geçmedi nörolog a gittim o da yapacak bişey yok çekmek zorundasın dedi. Umarım hepimiz bugünleri çok çabuk atlatırız.