Cigdemmom Ya kızlar ben bayılıyorum cips çikolata olaylarına 😅 zaten sigarayı bırakarak en büyük fedakarlığı yaptım benim için çok zordu ama bebeğim için yapmak zorundaydım :) ama gel gelelim abur cubur iki günde bire düşürdüm 😅😅😅 bir paket cips bir çikolata yiyorum valla öyle aman aman bir problem olur mu
Aynur-13 Cigdemmom bence evde cips yapabilirsiniz patatesten lavaştan daha sağlıklı olur ve bebeğe de zarar olmaz hem tatlı için de evde yaptığınız brownieler çok daha iyi olur hele 2 günde bir çok fazla paketli olan herşey çok zararlı çünkü içlerinde emülgatör trans yağ gibi çok zararlı şeyler var ve tüketimde aşırıya kaçmak sakıncalı olabilir
Seymassrioglu Cigdemmom aman aman olmaz da ilerde tansiyon sorunu ve ödem sorunu yaşayabilirsin ben de 28 haftaligim doktor bana tuzu çok şekerli şeyleri yasakladı 😓
ikiponcik_annesi Cigdemmom yani aman aman cips düşkünlüğüm yok öyle bisküvi tarzı şeyleride hamilelik öncesi çayla çok yerdim ama hamilelikte onlardanda tiksindem amma velakin o çikolata beni mahfediyo her gün bi kupa sütlü kahve eşliğinde bi çikolatam var duramıyorum malesef yemezsem o gün eksik hissediyorum kendimi 🙈😁
Cigdemmom Aynur-13 yok be canım evde yapmam yani o tadı alacak kadar güzel yapamam ama yememem lazım tutmam lazım ya yedikten sonra vicdanen çok rahatsız oluyorum
nickneyime Cips yerken baharatlı olanları değil de, çünkü onlarda msg var, sade patates cipsi yerseniz kararında, bişey olacağını sanmıyorum ben öyle yapıyorum 🤭🤭 çikolatada da bitter tercih ediyorum 😋
Seda-34 Cigdemmom valla sigarayı da bıraktım abue cuburu da bıraktım çayı da azalttım çilem bitmedi 🙈🙈 abur cuburu biraz da kendim için azalttım yalan yok. Çok kilo almayım diye. Çikolataya dayanamıyorm gene 2 günde bir filan 1 tane yiyorm ama cipse insan bi sardırdı mı bağımlılık yapyo resmen o yüzden hiç yemiyorum😃
Sedaerhan Cigdemmom kilo alınımı olur bide şeker varsa yükseltir başka bişe olcagını sanmıyorum bende yiyorum arada kaçamak yapıyorum