Zeynep_18 İyi akşamlar hanımlar ananas yiyen oldu mu aranızda, nette bi sayfa sağlıklıdır diyor bir sayfa yenmemesi gerekiyor erken doğumu tetikliyor diyor ne yapmalıyım😊
Seda--urganci Y Zeynep_18 ben yemiştim asermiştim ama benim alerjim var fazla yediğimde boğazım şişiyor asırı canım istemişti günlük 1 dilim yedim bir sıkıntı olmadı ama bilemem tabiki
Neslihan_35 Zeynep_18 bende cok severim ama doktor yasak dedi cok canın cekerse yarım dilim ye dedi. Düşük riskini tetikliyor dedi
elvan6409 Zeynep_18 2 gün önce çok canım istedi. 33+1 deyiz. Eşime sipariş ettim hemen 😀 akşamına var ya kabuklarını dahi sıyırdım, bir bütün ananası tek ben yedim. Yine olsa yine yerim 😂
ozydm Zeynep_18 la havleee 😅 Ananasta mı yasak ya😅 Ben daha yeni hamileyken bayağı yemiştim yani belki 7 haftalık falandım bir şey olmadı ama bilemem tabii
guneysmom Zeynep_18 ben 36. Haftadan sonra yedim rahim acılması konusunda yardımcı oluyor çok yeme son haftalarda ye
sumeyye60 Zeynep_18 Az önce kalın bir dilim yedim 😋 Migros’ta ne zaman indirime girse alır, yerim🍍. Her gün yemiyorsunuz sonuçta hemen doğum başlatır diye bir şey yok mucizevi bir ilaç değil hurma ve ananas 😅 35 haftalık olmak üzereyim bu arada. 🤰