DuyguTolga Şeker yüklemesi aç karına mı yapılıyor tok mu doktorum bunun hakkında hiçbirşey söylemedi sadece şu gün gel şeker yüklemesi yapılcak dedi yaptıran annelerimiz aç karına mı tok karına mı yaptırdınız
Birmelekannesi17 DuyguTolga benimde şeker yüklemesi olacak doktorum aç gel dedi sabah sekiz buçukta orda olacağım
Seymassrioglu DuyguTolga bana tok karnına yapılmıştı daha önceden açlık sekerim kontrol etmişti çünkü doktorum yüklemeyi yaptıktan sonra hiç bişi yiyip icmiyorsun yanına şişe su al öyle git
Mom084 Mom084 75 mg bir kere aç 1 kere ilacı içip 1. Saati 1 de 2.saatinde 3 kere kan alındı Bu arada aç sebil ve susuzdum yasak dedi herşey Dr Şükür ki sonucum temiz çıktı