1bebeklianne tuğbacanerhome un kızının adı maşallah çok da tatlı kız , ama ben şahsen koymazdım böyle bir isim.
Neden koymazdım açıklayayım, lina mina lila mira vs kedi köpek ismi gibi duruyor ve hiç bir bebek ismi olarak yakıştıramıyorum . Linda da güzel demek İspanyolcada. Ben şahsen kızımın adını daha anlaşılır kolay ve insan ismine benzeyen şekilde bir isim koymayı seçiyorum. İsim konusu çok önemli , sırf kulağa hoş geliyor diye anlamsız isimler koymanın anlamı bence yok. İnsanlar sırf arapça diye de saçma sapan isimler koyuyor , anlamı ya kötü ya doğru düzgün bir şey ifade etmiyor. İsim koymadanbu kadar kulağa hoş geliyor o zaman anlamına bi şeyine bakmayayım da hemen koyayım mantığında olunmamalı .