matelove benimde Haziran ortasında doğumum. Yenidoğan olarak 1 zıbın bi de 10lu hastane çıkışı aldım çünkü e bebek de bile sorduğumda çok hızlı büyüyorlar 3-6 ay alın daha iyi dediler yani kilolu olursa zaten yenidoğanlar 1 hafta sonra kullanılmaz Bile. Ben o yüzden kalanı 3-6 yada 6-9 aylık aldım