Seymassrioglu Drnzgn ben yaşıyorum genelde şase veriyorlar tek dozluk su da eritip içiyorum uzun bı süre idare ediyor
Haticesrkya Drnzgn bol su içerek bide sabunla falan yıkama o daha kötü yapıyor iç çamaşırını sürekli degiştr
SelinT Drnzgn suan 36 Haftamdayim, hamileligim baslarindayken cok fazla oldum ama cok sukur oyle cok sancili gecirmedim.monorol kullanmam yetti.
Minigim20 Drnzgn ben başından beri yaşıyorum canım bitiyor bı sure sonra tekrar oluyor ilaç kullanıyorum bol su içiyorum ama ona rağmen tekrarliyor
Prensesinannesiiiiiiii Ben varım 36 haftalığım bende şase kullanıyorum her ay fakat geçici çözüm yine oluyor o kadar herşeye dikkat etmeme rağmen bir türlü kurtulamıyorum
Annelikduygulari Drnzgn hamile kaldım 5. Hafta başladı 35.haftamdayım hiç geçmedi hala yaşıyorım ilaçlar fitiller kullandım banamasın demedi ilişkiyede giremiyorum cok zor