Sultancoskun benim de ilk hamileligimi öğrendiğimden 10.hafta bitene kadar koyu kahverengi renkli akıntım/kanamam olmuştu. Ilk muayenden itibaren progestan verdi doktorum. Ve hep yatak istirahati verdi. Ev işini, ayakta durmayı hatta bulaşık yıkamayı bile yasakladı. Üstelik bizde RH uyumsuzluğu olduğu için 8.haftamda RH iğnesi oldum. Cok endişeli zamanlardı cok şükür 10.hafta bitimiyle kendiliğinden bitti. Hamilelerin %25-40 inda böyle kanama görülüyormus, elinden geldiğince endişe etmemeye ve kendini yormamaya çalış. Hep yat dinlen mümkünse. Ben yurt dışına yaşadığım için ailem yanımda değil. Buna rağmen elimden geldiğince hep yattım. Umarım en kısa zamanda sizin de lekelenmeniz geçer 🤲