Sontug 32.haftada bi miktar suyum geldi, 3 gün doktor yatırdı şuan evdeyim ☹️bu durumu yaşayan var mı acaba
Arass__ Sontug suyun nasıl geldi canım sızıntı olarakmı geliyor, yoksa kovadan boşalırcasınamı geldi? Benim 32+3 de suyum gelmişti sonra bebegimde 33+5 de* gelmişti 1 hafta kalabildi ama hatanede yattım bırajmadı doktorlar eve riskli bi durum die
KMerveK Sontug benimde olmuştu 21.haftalarda doktor uzun yol geldiğim için olduğunu dinlenmemi söyledi nolur nolmaz diye 1 ay filan yattim tedbir amaclı progestan vermişti bisey olmaz korkma doktorun ne dedi
Sontug Arass__ sızıntı olarak geldi yani çamaşırım ıslandı alttan muayenede amniyon sıvısı dedi doktor
kubra_c Arass__ kaç kg doğdu bebeğiniz acaba ve ne kadar kaldı küvözde ? Allah yardımcımız olsun bu durumda olan hepimizin bizimde riskimiz var erken doğum ☹️
kubra_c Arass__ maşaAllah çok iyi bana da umut oldunuz hastanede bir hafta kaldık deyince küvöze girdi sandım bende hastanede neden yattınız peki siz de mi bir sıkıntı oldu?
Arass__ kubra_c yok canım dogumu bekledim işte 1 hafta. Suyum gelince acılmam yoktu 1 hafta sonra acılmam oldu dogum gercekleşti.
kubra_c Arass__ ne güzel sıkıntı olmamış inşAllah bundan sonra da sağlık yönünden bir sıkıntınız olmaz 🤲🏻 Sizin de bizlerinde
Nazlinur Benimde suyum gelmişti kızımda 26 da geldi ondan önce doktor yatıralım demişti imza atıp çıkmıştım iki gün sonra dogurdum 1450 dogdu 40 gün küvezde kaldı 1800 bana verdiler şimdi hamd olsun 9yasında cok şükür yasıtlarıyla
KMerveK Sontug endişelenme stres yapma yat dinlen uzun bi sure sen rahat olursan daha kolay geçer stres herseyi tetikliyor hamilelikte