Esilam123 Merhaba arkadaşlar 3 gün önce doğum yaptım kızım dünyaya geldi fakat beyinine oksijen gitmesiğinden hipoksi geçirdi ve soğutucu tedavisine alındı bu durumu duyup bilgisi olan arkadaşlar var ise bilgilerini paylaşabilir mi ?
Esra-33 Esilam123 nasıl hipoksi geçirdi canım ne kadar oksijensiz kaldı hasar kalıp kalmadığını anlamak için zaman gerekli şuan anlaşılmaz
Elbet-birgun-kavusacagiz Esilam123 allah sifasini versin yavrunun Resmini gorumce icim acidi 😪😪 rabbik sizlere bagislasin saglikli sihhatli
merenimo Esilam123 soğutma yontemi neredeyse tam anlamıyla iyileşme sağlıyor diye biliyorum. Tabi erken müdahale önemli. 36. Haftanın altındaki bebeklere yapılmıyordu galiba
Esilam123 Esra-33 doğum esnasında oldu sancılarım kesildi bebek sıkıştı çok uzun sürmedi ama yinede anlık bişeymiş dedi doktor
Esilam123 merenimo soğutmaya hemen aldılar 72 saat kalacakmış yarın çıkaracaklar sonrasında durumuna bakacaklar her türlü ihtimal söz konusu bakalım inşallah rabbim bize bağışlar 😔
Esra-33 Esilam123 çok uzun sürmediyse hiçbir şey olmaz canım allahın izniyle bide bebekler yetişkinlere göre daha dayanıklı solunum konusunda soğutma işlemide büyük oranda iyileşme sağlıyor içini ferah tut çok geçmiş olsun rabbim şifa versin🤲
Esilam123 Esra-33 allah razı olsun yarın çıkaracaklar umud ediyoruz ki iyileşip aramıza gelecek.allah kimseyede böyle bi durum yaşatmasın inşallah 🙏
Esra-33 Esilam123 amin canım inşallah rabbim şafi ismiyle şifa versin bebeğine ve tüm bebişlere inşallah🤲
Merve0092 Esilam123 merhaba bayağı zaman geçmiş ama burdamısınız benim kızıma da aynı durum oldu bebeğiniz nasıl acaba